Alle beoordelingen zijn van Thuisbezorgd.nl klanten die besteld hebben bij Lunchroom Smiles. Meer weten? Ontdek meer
stephanie
11 jun 2026 om 1:12
jullie hebben me echt verwend! dit had niet gehoeven, voor alleen een vergeten kaassoufle. maar ben zeker niet ondankbaar. We hebben echt genoten van de extra! blijf/bleef zoizo een trouwen klant van jullie! altijd heerlijk , vers en warm. ga zo door!
Georgette
8 jun 2026 om 19:00
friet is elke keer warm. vriendelijke bezorger en echt op tijd.
Joey
7 jun 2026 om 22:07
De laatste bestelling via eigen site was echt niet lekker
Maaike
3 jun 2026 om 14:51
Lauw en te zout. Bezorger had gerookt in de auto en dat rook je aan de bestelling :(.
Joey
2 jun 2026 om 23:10
Deze was echt top!
Joey
1 jun 2026 om 22:58
Neem de tijd. Liever vers en goed bereid dan half werk. Op naar de 5.0 hier!
Moreno
1 jun 2026 om 12:52
Lekker gegeten weer en op tijd bezorgd
Riet
31 mei 2026 om 1:34
Het was heel lekker. Friet nog goed warm. Redelijk snel gebracht. Top . Bestel hier zeker weer.
Erik
30 mei 2026 om 21:10
Super snel, alles goed op temperatuur en aardige bezorgen. Vooral zo doorgaan